![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej! Här e en bild från mitt favoritspel 18 Wheels of Steel: Across America.
![]() Senast redigerad av vicke den 2006-02-17 klockan 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Menar du då att vi ska visa våra favoritspel eller gjorde du tråden bara för att vi ska se vilket som är ditt favoritspel?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
visa gärna era med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tror inte att jag behöver visa en bild
![]() Trainz!
![]() |
#5 |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Så klart Train simulator och Flight simulator 2002.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Mina favoritspel är TRS2006 och Flight simulator 2004.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Visst är MSTS favoritspelet.
Men 18 Wheels of steel-spelen ligger också högt på favoritlistan. Riktigt trevliga spel! Absolut ingen att skratta åt (: MVH Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Svårt att bara välja ett spel när det finns så många bra...
Men..., Call Of Duty är mitt favorit spel, spelar det online med världens bästa spelare ![]() Lite bilder: ![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag gillatr också call of duty! E det call of duty 2 som du spelar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Visst spelar man också lite Call of Duty imellanåt.. rätt roligt faktiskt, även Trainz (TRS2004) är bäst tycker jag då..
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
På senaste tiden har det mest blvit BF2 som gått på datorn, men visst 18Wos serien är väldigt trevlig om man bortser från att Senaste versionen (Convoy) är sämre än förregångaren (Pedal to the metal). Ni som spelar pedal to the metal, kör ni med mods eller kör ni runt i orginal lastbilarna?
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Efter att ha installerat om datorn har det bara blivit World of Warcraft (Argent Dawn) och Fs2004.
Annars är Bf2 ett mkt bra spel,(stats och allt i länken) Men länge sedan jag lirade dessvärre. http://www.paradroid.net/bf2stats/bf...s&pid=&lang=en Och såklart Msts men det var ett tag sedan jag höll på med det.
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Mitt favoritspel alla kategorier och år är utan tvekan SilentHeroes, en Mod till BF1942. Tyvärr har jag inte spelat det på bra länge och gamla BF1942 avinstallerades efter att BF2 kom ut.
SH 2 eller SH: Viking Assault är ju dock under utveckling till BF2 så hopp finnes! En bild ifrån SH 1.1 som fortfarande görs till gamla BF: ![]() Jag var faktiskt med o krigade när den här bilden togs i gamla SH: ![]() Men visst är BF2 också kul! Startade det idag faktiskt efter nya patchen kommit och balansen verkar betydligt bättre nu mellan land/luft. Fast jag saknar den Teamplay och fina community som SH bjöd på. SH:VA kan nog röra om i grytan lite när/om det kommer ut! Sverige o Norge slår sig samman emot USA ![]() Skall bli intressant att se hur dom lyckas få ihop storyn till det.
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Så du kör BF2?
Ska vi lira? ![]()