![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej!
Jag tänkte start ett virtuellt tågbolag som ska heta "Surköpings Lokaltrafik" (Vi kommer köra på den linjen och på "Solberga Lokaltrafik"). Hemsida har jag redan påbörjat, men något release-datum finns dock ej. Jag bifogar några bilder på tåg vi kommer använda: 1. Tunnelbanan på Surköpingslinjen (Plats: HP Gård, Röda linjen) 2. Spårvagnen på Solbergalinjen 3. Interiören (Rätt stavat?) på spårvagnen.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Kul med ännu ett nytt bolag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Väldigt roligt med nya bolag! Fast mest kul är det med lite konkurrens
i Solberga. Hoppas allt går väl för dig, Kyriakos!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Vad hittade du tåget som går på SL?
Föressten när jag försöker köra SL så söker den efter ngn fil som heter typ Acelantrack.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Alltid roligt med nya tågbolag ^^ Men har bara en fråga, det tåget som går mot "nytorget", var har du fått tag i de? + kan man ändra destenations skyltarna på det? :O!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Aha heehe ^^ Men lite offtropic bara, finns det nått sånt tåg där man kan ändra när man åker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
var får man tag i ruten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kyriakos: Snygga tåg och roliga rutter du valt! Tycker dock att Surköpings Lokaltrafik är missvisande efter som du kör i Solberga också... Saxat ur annan tråd: "Det här med virtuella tågbolag verkar rätt kul. Kanske man skulle bli VD för Konneks... " Var det nått fel på Konneks?
theodorskold: Varför ska man ändra destination när man åker? Finns nått motorvagnståg där man kan ändra destination efter man avslutat msts (med en bat-fil). Annars kan man ha flera tåg med olika destinatiorer! dd: Både Surköping och Solberga finns på: www.train-sim.com Sök på SLT och Solberga.
![]() |
#11 | |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]() Citat:
![]() http://www.msts-downloads.de/
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Berlin Subway kan ha olika destinationer på skyltarna, och Berlin Subway är till MSTS... ![]() BTW: Kyriakos, lycka till med det nya bolaget! Älskar bild 1, med tanke på att husen i bakgrunden är samma typ av det som jag bor i. Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-02-22 klockan 00:52. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tågen är: Spårvagnen kommer från Stadtbahn U79-rutten (Destinationsskyltarna är redigerade med TgaTool 2). Tunnelbanan kommer jag inte ihåg var man hittar den. Pierre: Det är ju lite missledande, det kan jag hålla med om fast tex jimsoms bolag Karlfors Lokaltrafik kör ju i Solberga under samma namn... Men, detta kanske är en bra idé: Konneks är moderbolaget och Surköpings Lokaltrafik och Solberga Lokaltrafik är dotterbolag..? Men åter till varför jag skickade in ett inlägg: Jag har laddat upp en sida. Adressen är http://web.comhem.se/~u70904388 . Sidan är långt ifrån klar och det går än så länge bara att köpa biljetter och se på realtidsinformation (Har bara hunnit med Solberga-linjernas slutstationer). Glöm inte att menyn "aktiveras" genom att högerklicka med musen.
_____________________________________________ ![]() "Om du ser ljuset i tunneln, var inte för optimistisk. Det kan vara ett tåg..." - Franz Kafka. Senast redigerad av Kyriakos den 2006-02-22 klockan 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har nu gjort lite ändringar på Spårvagnen. Notera "Solbergas lokaltrafik" och "Konneks"...