![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Tjenare
Om någon har tid/lust så skulle jag bhöva tre filer skickade till fotbollsnytt@hotmail.com, dessa är: vredir.vxd dfs.vxd msnp32.dll Tack på förhand ![]() Jonte |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
En enkel sökning på google.com på varje filnamn gav mig resultatet för nerladdning.
Du kan själv googla runt, ofta finns det sidor just som tillhandahåller dll, vxd och andra viktiga filer. Tyvärr kan inte jag skicka då min mailserver inte godtar dessa filändelser för sändning //Håkan http://msts.tixit.se Edited by - Decibel on 04 September 2002 09:05:45 |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Håkan,
Jag har samma problem med en petig mail-server. Så här går man runt problemet: Döp om filerna till exempelvis ".ovxd", "odll" osv. Min server på jobbet är extra kinkig och gör en analys av filerna. Det stoppar man genom att WinZippa dem med lösenord. /Jörn ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 12:58 |
VHJ [vilka fordon behöver man till aktiviteterna?] | Pdsk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-05-17 14:14 |
Behöver en fil! | Chessie System | Off-topic | 11 | 2003-06-13 15:57 |
Behöver bilder och ritningar, Litt TC, Litt TB | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-01-03 23:33 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |