![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vad tycker ni om de nya polisbilarna, fula eller snygga, praktiska eller opraktiska med sina gula reflekterande ytor!
Kom att tänka på detta när jag såg en i Jönköping som stod och reflekterade sig i regnet... Själv gillar jag det och de syns grymt bra i trafiken vilket är positivt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Faktiskt ser jag den nya målningen som mycket positiv då dom är mycket lättare att upptäcka så man kan underlätta deras färdväg samt att man ser dom på långt avstånd så man har en chans att behålla körkortet
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
De syns bättre, vilket har sina fördelar. Men snyggare? Nja.
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Mycket snygg bild
![]() ![]() Det är sant som du säger, att dom syns mer i trafiken, vilket är bra ![]()
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det är praktiskt för oss som tycker om att överskrida vägens sth en aning... Då kan man ju gå ner i sth'n när de kommer...
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Sådär. Tycker det skär lite för mycket. Men det är ju bara bra att de syns bättre...
Men nej, jag tycker inte om den. Det är ju en V70 och ingen 855 eller 240! ![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ni ska se dom nya ambulanserna vi har här i värnamo o jönlöping dom är skit snygga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag gillar inte dom nya polisbilarna...ser ut som leksaksbilar! Tacka vet jag när dom var målade svart och vitt och det fanns Plymouth Valliant och Dodge piketer. Det var tider det!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
själv är jag lite svag för slanka italienskor...
![]() ![]() större version nedan http://www.seriouswheels.com/pics-20...-1920x1440.jpg iofs så har det ingenting med poliser i övrigt att göra.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Tycker våra nya polisbilar ser rätt fräcka ut. Även om jag kanske hellre skulle se polisbilar i den version som Labonte visade. Då hade jag nog sökt mig till poliskåren direkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ja, det känns som att trafikpolisjobbet hade smällt lite högre än lokf-jobbet då...
![]() Jag kan förresten berätta att det är en hyffsat underbar bil att åka i... (jag har åkt i en sådan, dock ej polisversion...)
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-04-09 klockan 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Det är väl lite bådeoch. Bilarna ser inte så väldans bra ut men det duger.
Sen att det hjälper till att dom syns bättre är bara ett +. Å till de fina italienska polisbilarna, borde det inte vara ganska svårt att få in tjuven i baksätet ![]()
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Nja nu har du ju missat poängen hur den italienska polisen gör
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem