![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag undrar om det finns blinkande varningsljus till trainzen?
Jag såg att banverkets hemsida hade sådana ljus på hemsidan så borde det nog gå att göra samma på trainzen.
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
För en som inte fattar (jag då t. ex) riktigt hur du menar, så undrar man om du menar med plankorsningar?! Menar du möjligtvis Dödskallen?
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
blinkar eller har fast sken.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Ja jag tycker också att det är trist att det är så mycket fasta sken i alla signaler och lampor där det egentligen ska vara blinkande sken. Exempelvis i de svenska försignalerna och försignalbesked i huvudsignalerna. Någonting som däremot var "rätt" i original-trainz 2006 var att V-försignalen visade fast sken, men efter att ha lagt in svenska tåg-skivorna blinkade de istället.
Finns det några kunniga på programmering som skulle vilja kommentera om hur krångligt och hur mycket jobb som krävs för att rätta till lite av de här "felen"? Annars är jag jättenöjd med alla snygga svenska objects som byggts till simulatorn. MVH
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
BHJ doublegates blinkar ju fast i trs2006 blinkar de fel