![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Tar AIK SM guld 2006 | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 24.14% |
nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 75.86% |
Antal röster: 29. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Jag är bara tvungen, som trogen AIK:are så går det inte att ta miste om deras stora guldchans nu. Ska dessutom på derbyt DIF-AIK på onsdag
![]() Vad tror ni, tar AIK hem guldet i år? För de som eventuellt inte förstår vad jag pratar om så är det fotbollsallsvenskan ![]()
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2006-09-19 klockan 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Självklart tar gnaget guldet! Gnaget har gjort en enastående återupphämtning från supper ettan. Och att bara gå från botten till toppen är rätt bra. Så vi får ju hoppas på ett guld också
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja det var inte den svåraste omröstningen denna sidan jul! ![]() Ganska enkel fråga för min del..... Kan ni gissa vad jag röstade? ![]() Tyvärr så får jag väl ändå säga att just nu så är Råttorna favoriter till Fettos pokal. ![]() Men man vet aldrig, det händer mycket i årets allsvenska och allt kan hända, alla lagen slår tydligen varandra, det är bara mitt kära MFF som har problem, tyvärr får man väl erkänna det. Hade de skött sina kort rätt och inte åkt på de här "onödiga" förlusterna så hade inte Aik haft en chans.... Men så är idrotten och det har jag alltid sagt och kommer alltid säga..Men det är väl det som är tjusningen!!! Den enes bröd, den andres död!!!! MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Usch vad mycket råttor det ska finnas här då.
![]() Som äkta Djurgårdare måste jag endå rösta nej! Aik tappar och Ellos(Elfsborg tar hem allsvenskan). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det ingen av er, som har läst forumsreglerna.
![]() Där står det klart och tydligt. Att inga svordomar och annat fult språk får användas i forumet. § 1 Forumetikett - Vi tolerar överhuvudtaget inget fult språk, du får gärna uttrycka dina åsikter men det finns andra sätt att göra det på utan svordomar och annat fult språk. Istället för att använda fult språk så går det bra att använda känsloikonerna för att uttrycka sina känslor. Jag ska frångå, från mina egna principer att svära i detta forum och citera er. ssg kommer med svordomar två gånger. (AIK) Conny_87 kommer med två fula ord. (Gnaget) Knebert kommer med två svordomar. (AIK, MFF) Sparkfot kommer också med två svordomar (AIK, Elfsborg), men det kan man förlåta. Då han även använder lite vårdat språk (Djurgården) ![]() ![]() ![]() Inget snack om saken. Det blir Djurgården igen, för nu är dom på G. Hoppas jag ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det är så rätt Bengan, Jag skulle ha censurerat A** och E******g.
![]() Imorrn krossar vi råttpacken ifrån solna. Vi e Djurgår´n Vi e Djurgår´n Spöar Gnaget, Hammarby Vi ska vinna SM-guldet Vi e Sveriges bästa lag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vi har en bro till Europa, ni har en färja till Åland!!!
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare ssg
|
![]()
Haha Bengan det där var elakt
![]() Nu ska det bli väldigt kul att se mitt trogna AIK spöa sk**en ur Djurgården ![]() På planen menar jag, till skillnad mot vissa andra är jag en riktig supporter och håller absolut inte på med hulliganbråk, inte för att jag tror att ni andra på detta forum gör det heller men ändå. Jag vill visa min avsky mot hulliganvåld och hoppas att onsdagens derby kommer att klarar sig utan det.
![]() |
#9 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men över till MFF nu, Vem var det nu som förlorade mot Helsingborg????? Där ser vi hur dåliga MFF är!
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Djurgården ska det ju vara!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Olaf som skiter i sporten men funderar över geografikunskaperna hos Mattias som ju nästan är dansk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Vi har en bro till Danmark. Ni har en färjeförbindelse Gränna - Visingsö... ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Bron går ju bara till Danmark.
![]() |