|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2006-09-21, 21:51 | #1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
RE eller Surveyor ???
Satt och byggde lite på en bana och fick plötsligt en flashback från mina dagar med MSTS och Route Editor.
Jag tycker i alla fall att det är ganska likt RE. mvh .... en trött Mats Senast redigerad av MatsH den 2009-11-30 klockan 15:02. |
|
2006-09-21, 22:13 | #2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
Jag tycker att den liknar båda.
2006-09-21, 22:14 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
hehe, ja lite likt är det... Men, du avslöjas av flera spår-sorter...
|
2006-09-22, 01:07 | #4 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Anledningen till att det slog mig var att jag provade att göra en liten bana i RE förra veckan, men det visade sig att jag inte ens kommer ihåg hur man lägger spår längre, än mindre hur man importerar objekt från andra rutter (ref-fil och sådant). Det var trots allt några år sedan sist. Nåja, jag får nog lov att hålla mig till Trainz. Hinner ju i alla fall inte med alla projekt som jag skulle vilja. Ha det bra .... Mats |
|
2006-09-22, 13:32 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
"...men det visade sig att jag inte ens kommer ihåg hur man lägger spår längre, än mindre hur man importerar objekt från andra rutter (ref-fil och sådant)."
Då har man forumet att ta hjälp av och speciellt Mazz och Hawk, som är experter på MSTS. "Nåja, jag får nog lov att hålla mig till Trainz." Synd då jag tycker du har en stor talang att göra verkliga landskap och det vore skoj om du gjorde en bana till MSTS också. "Hinner ju i alla fall inte med alla projekt som jag skulle vilja." Vet precis vad du menar. Jag har samma problem!