|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-09-30, 10:22 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Problem med Sharp File Manager????
Sen jag installerade om Windows och MSTS, kan jag inte uncompress/compress s-filer med SFM. Någon som vet felet?
Det står: Scriptfel i Internet Explorer Rad: 162 Tecken: 2 Fel: Åtkomst Nekad Kod: 0 Tacksam för hjälp, så jag kan släppa Helsinki Tram Pack! |
|
2002-10-01, 10:34 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Ingen som vet felet????????????
Är det Explorer, SFM eller kanske nån fil som saknas? Kan inte ladda upp nån bild (här) heller. Fått problem med Train-Sim.com också. Kan ladda ner en eller två gånger, sen kommer detta medelande upp: Maximum batch size reached ------------------------------------------------------------ You are already downloading your limit of 4 file(s). You need to wait for the other download(s) to complete before trying to download additional files. Måste ladda jag ner en fil åt gången (går inte annars), och får detta medelande nästa gång jag trycker på download (efter första eller andra gången). Är det min dator eller internet som brakar ihop??????????????? Edited by - Pierre on 01 October 2002 09:35:35 |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Msts-akuten presenterar - Shape File Manager guide | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-03-30 15:51 |
Problem med Shape File Manager | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-03-02 00:50 |
Problem med "shape file manager"! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-01-18 12:58 |
shape file manager problem | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-27 06:21 |
Problem med SFM [Shape file maneger] | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-05 16:34 |