Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-10-20, 13:52   #1
Blappe
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Standard Problem att ladda ner på DLS

Hej.

Har TRS 2006 med SP1 inst. och first class ticket. Problemmet är att ibland när man kryssat för vad man vill ladda ner så börjar den ladda ner kanske 10% av filerna du ska ladda ner sen så hänger sej programmet så man är tvungen att kryssa för alla en gång till som man vill ladda ner. Ibland funkar det som det ska men då känns det mest som tur att man fick ner alla sina downloads. Någon mer som har samma problem och vet hur man ska lösa det? För som det är nu så har jag helt tappat lusten att ladda ner saker vilket jag knappast kan tro vara syftet med programmet.

/Blappe
Blappe besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-10-20, 14:16   #2
Slash2
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Standard

så brukar det vara för mig också. har än så länge inte hittat nån lösning på detta, man får helt enkelt hoppas på det bästa att det går att ladda ner?
Slash2 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:02.