![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Sitter och kör lite på Smålandsbanan och efter ca 10 minuter dyker ett felmeddelande upp (det på bilden), och spelet avslutas (inte så särskilt roligt när man har byggt långt utan att ha sparat)..
Startar spelet igen och kör en 10 minuter, då kommer samma meddelande upp, följt av "Skicka felrapport, Skicka inte". Startar ytterligare en gång, och samma meddelande kommer upp igen efter en 10 minuter, har även startat om datorn och samma fel kommer upp igen.. Någon som vet felet? Bifogar en bild på felmeddelandet iaf som kommer upp..
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Kör du samma session i alla 3 fallen?
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jo, det är just det jag gör, iofs testade jag Mats elektrifierade BHJ och samma sak hände där också..
![]() |
#4 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hmm.. nu dök ytterligare problem upp när jag körde på Smålandsbanan, när jag trycker på växlarna, så får jag upp ett felmeddelande och det går inte att ändra.
Och nu stängs spelet av så fort man ska köra iväg med ett tåg eller efter 5 min.. I felmeddelandet nu står det med en massa mer saker längre ner om vad det är fel i, någon som vet hur jag ska lösa problemet?
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Vet ej varför det dyker upp ibland men för mig så slås spelet av vad man än trycker sen.
![]() |
#8 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Exakt samma för mig. Efter ett par timmars byggande av kontaktledning på spårvägen: PANG!, så satt den j*vla rutan där
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Det hända lika dant på mitt gammal auran spel, jag fick spara ofta för att inte bli skogståkig när spelet stängs av.
|
![]() |
![]() |