![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Ni får ursäkta om jag har misssat en tidigare tråd om detta men jag har letat och letat!
Hur gör ni skickliga byggare när ni tar en bild ur bygget och infogar här! ![]() Skulle behöva en lektion! har letat men inte funnit tidigare trådar i ämnet! Mvh:
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tryck Print Screen
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Tryck på "Print Screen"-knappen, som du ser längst upp, nästan ovanför de numreiska tangenterna till höger.
Sedan öppnar du lämpligt bildredigeringsprogram, Photoshop, Paint Shop Pro, Paint (!) eller liknande och väljer "Klistra in" där, sedan är det bara att ev. förminska bilden och spara ner den på Skrivbordet eller något annat lämpligt ställe och spara i .jpg-format helst. När du kommer in i forumet väljer du i din egna tråd "Hantera bifogade filer", sedan laddar du bara upp det på forumet. Hoppas du förstod mig.. ![]() OBS, Om du kör TRS, då sparas alla bilder automatiskt i C:\Program\Auran\TRS 2004\ScreenShots (detta för TRS2004 då), sedan ser du alla bilder du tagit med "Print Screen"-knappen i spelet i just den mappen.. ![]()
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2006-11-07 klockan 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Man tackar så hemskt mycke! har varit till stor glädje för mig och många som kommer se bilderna!
Mvh