![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Har försökt att fixa till en cab till Y7. Den blev väll så där. Får duga så länge. Det är ju i alla fall något att åka i. Tyvärr så har jag fått problem me limfront och limback då man kör med caben. Om man kör med fler än en Ybo6 så syns den som kommer efter flera meter längre bort. Löngn te f... att jag kommer på vad det är för fel. Skall försöka löasa det sedan. Därför har jag inte lagt ned något arbete på att få cdpfilen snygg med foto och info. Ni får ta det som det är så länge. Om någon har tips om vad det kan vara för fel på ovan så hör av er. Koppla samman fler vagnar så förstår ni vad jag menar. Skickar med en cdp på ny engine till Y7 och en trimmad motor i fall någon tycker att 80 km. går för sakta. Den gör 125 med den trimmade motorn. Hör av er om hur det går Hälsningar Kalle