![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej, jag undrar om någon kan ge mig ett svar på hur jag når "Train Simulator Editors & Tools", jag har "tappat" kontakten med programmet. Måste det till en installation eller går det att hitta var det ligger. Sen undrar jag om någon kan ge ett bra tips på en video-inspelare som fångar simulatorkörning eller flygning, har provat några stycken men är inte nöjd antingen får jag bild och inget ljud och det blir väldigt hackigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gör en ny genväg och ange följande, som sökväg:
"C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\launcher.exe" -runeditor OBS! Har du inte installerat MSTS under C:\Program , så får du ange nått annat där! Du har säkert provat Fraps, men det är det bästa jag vet för att spela in...
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-02-17 klockan 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack för ett snabbt svar, skall testa det. Jag har inte provat Fraps, ska se om jag hittar det någonstans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Glömde säga det, men Fraps är inte gratis. Det finns dock en test-version att ladda ner, så man kan testa först...
Fraps hemsida: http://www.fraps.com/