![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Så nu har jag gjort min första aktivitet tack vare den rätt så välgjorda guiden här på forumet. Du ska alltså köra Linx X2000 från Kvarndalen till Skivhaga klockan 18:16 på kvällen. Än så länge finns det bara ett möte och två stilla stående tåg men jag ska ändra det så det blir lite mer tåg att möta. Aktiviteten provade jag igår och den var väldigt mysig att köra. En trevlig konduktör ombord finns det också vid namn Lina Wessman
![]() Mvh:Trigger |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Roligt att höra att flera av forum-medlemmarna börjar bli duktiga, på att göra aktiviteter. En rutt utan aktiviteter är ju inte speciellt kul! Ska testa din, Trigger, så fort du laddat upp den. Hoppas nån gör en aktivitet till Number One också (kanske en med dom "finska" spårvagnarna, DV12?).
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-12-18 15:55 |
Hjälp med aktivitet | ojje | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-05-25 13:36 |
Kmj 3.1 aktivitet som kräver German Railroads... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-03-18 09:26 |
Aktivitet 302 till SWE ute nu. | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2003-09-23 20:08 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |