![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jag undrar om det finns någon svensk Turitoal till Gmax...
För min engelsk är inget bra.. Jag har försökt med en ett antal gånger men misslyckats hela tiden... //John ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inte svensk men video-tutorial istället.
http://www.passion3d.com/Gmax_avi.html Kör de första delarna om och om igen till du är med på vad som görs. Ett sätt är att titta 10 sek. Göra samma sak som gjordes i videon och så upprepar man... /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finns det någon som vill ha en Bygg utmaning?? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2002-09-25 18:05 |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 11:04 |
tutorial till gmax | frångrubbe | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-07-19 16:48 |
Gmax till MSTS | emges | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-05-31 15:29 |
Gmax gratis till Trainzanvändare | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-05-04 23:56 |