![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kanske 100 eller vad tror ni???
Mvh DJTimby Vd ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
117 medlemmar har skrivit sitt senaste meddelande i oktober i år, vilket ju är för 21 dagar sedan. Detta enligt forumets "medlemssida".
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Just nu finns 2017 medlemmar registrerade. Man måste vara medlem för att kunna ta del av downloads.
/Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Jag skriver inte så mycke men jag är inne på forumet minst två gånger per dag och tycker det är kul att läsa inläggen ibland håller jag med men orkar inte skriva "jag håller med" varenda gång. Jag hoppas att ni andra håller igång forumet för ibland får man tips som gör nytta. MVH Ingvar ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Men det är väl många som bara är medlem för att ladda ner va???
Mvh DJTimby Vd ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Håller med Toren.. läser mycket, men man orkar inte skriva..
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag kollar forumet ungefär 20 gånger om dagen och skriver så fort jag har någonting att svara på! ![]() Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mvh DJTimby Vd ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Har läst det mesta sedans oktober 2001, men har inte själv så mycket att bidraga med... Uppskattar verkligen allt jobb som vissa lägger ner! Tack för mig
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Jag är inne 1-2 gånger per dag, och tycker att det räcker alldeles utmärkt. Ibland kan man dock känna sig lite "icke uppdaterad" om man exempelvis upptäcker att en ny tråd har skapat sedan senaste besöket och att den tråden redan är inne på sin andra sida...
Man "gör sig beroende" av forumet, och det svårt att sluta skriva... ![]() ____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Själv är jag här inne 1-2 gånger i vecka pga tiden inte räcker till.
![]() /Chessie System Chessie Railraod System 1972 - 1986 |
![]() |
![]() |
#12 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Ja har inte vart medlem så länge men går in när man har tid och ja hjälper gärna till när ja kan och om ja kan
![]() MVH Nicke |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Är inne kanske 5-6 gånger om dan. Men en del dagar är jag inte inne als. Fast en del dar så är jag inne kanske 10 gånger!
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Viktigt! Läs! - Störningar under påsken på forumet | Fredrik | Off-topic | 3 | 2005-03-25 09:39 |
Hur använder ni forumet? | Fredrik | Off-topic | 13 | 2004-01-16 23:55 |
Forumet som växlade in på fel spår och spåra ur | Kvarne | Off-topic | 14 | 2003-06-24 02:24 |
Forumet och framtiden | niofem | Off-topic | 1 | 2002-05-31 17:29 |