![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
jag håller på med en bana som går från stockholm c till uppsala och gävle. samt alla pendeltågsstationer inkluderade så som hela hallunda och tomtebodaområdet och älvsjöyarden pendeltågslinjerna går från bålsta - nynäshamn och från märsta - södertälje / gnesta. totaltiden för tåg rc6 från gävle till stockholm central med stopp i uppsala är ca 1 timme beroende på stopp och annan trafik. även inlagt är regina upptåget till uppsala upplands väsby förbi arlanda. och regina uppsala stockholm. det som även skall byggas är linjen stockholm eskilstuna. nu är det så att jag letar efter x1 pendeln och arlanda express samt nya pendeltåget. var jag kan få tag på dom eller vart dom finns. bilder på banan kommer komma som även kommer upp här inom en snar framtid.
saker som finns med på banan är. postcentralen tomteboda vagnverkstäder i hallunda älvsjöyarden samt realistiska sjöar industrier och någorlunda bekant landskap för dom som åker mycket tåg i stockholm dom känner igen sig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Spännande detta
![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
Denna tråd ligger i MSTS-> Downloads, så då antar jag att vi pratar om X1 och X10 till MSTS? X1 finns här: http://msts.pointclark.net/e-buzz/fi...x_megapack.zip och X10 finns här: http://msts.pointclark.net/e-buzz/fi...ds/x10-x14.zip Om denna tråd är felplacerad så bör någon admin se över detta... |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Detta är samma tågsätt på båda länkarna precis som jag trodde, detta är megapacket för X10, X12 och X14, nån X1:a finns ännu inte. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
X1 är en efterlängtad modell...
Är det ingen här på forumet som bygger på en?
![]() |
#8 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
fan va snyggt, var fick du den ifrån ?!?!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jasså minsann, men i det nuvarande filarkivet finns det då ingen nedladdningsfil till någon X1:a tyvärr tyvärr, jäklar vilken snygg tågmodell av X1:an förresten, tänk om en så fin X1 modell kunde släppas, det skulle va fint som snus det.
I det gamla filarkivet fanns det en bild på en SL X1:a, men det blev aldrig någon nedladdningslänk till den, jag minns inte vem som det var tänkt skulle släppa den heller tyvärr, men jag drar till med en gissning på Mickael Ringmarck. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Fan så snygg...
Skulle vilja ha en till trainz...
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
STW har jobbat på en X1 till Trainz. Utvändigt mycket snygg. Men antagligen nerlagd?
![]() |
#14 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |