![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag hörde någon stanns att detär leksaksmässa i Sollentuna hallen i början på November.
Är det någon som vet omdet stämmer och kommer dom att ha någon demo av trainz där Christer |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det var tänkt att vi skulle vara där och både sälja och visa Trainz. Tyävrr gick planerna i stöpet men deppa inte.
På (H)Julmarknaden i Stockholms Stadshus lördagen 7 dec. kommer vi att sälja nya Trainzversionen till ett specialpris (415:-) samt att visa den nya versionen. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Jo det kan stämma med en leksaks mässa i Sollentunahallen.
Det har aldrig funnits några planer på att visa Trainz där. Däremot fanns det planer att visa Trainz på Hobbymässan 1-3 november i Frescatihallen men så blev det inte. Nästa gång blir (H)Julmarknaden i Blå Hallen Stockholms Stadshus Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Så går det när man inte läser ja... Fy på mig. Jag tog för givet att Christer menade Hobbymässan i Frescati men så var nog inte fallet
![]() Nåja. /Fredrik Forumvärd |
![]() |