![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hallå i stugorna.
Efterlyser följande rullande materiel för att utöka min svenska samling, tyvärr misstänker jag att inget av följande finns, men jag tyckte det var värt ett försök iaf ![]() Jag har använt mig av de beteckningar som järnväg.net använder sig av så jag hoppas att det skall vara korrekt. Ämnesvagn Smmnps (Eller motsv lämplig för ämnestransport) Röd bistrovagn R4 Dubbeldäckaren X40 Arlanda express X3 ”Nya pendeltåget” X60 ”Gamla pendeltåget” X1 Pågatåg X11 Mellanvagn regina X50/X51/X52/X53/X54 Krösatåg Y31/Y32 Sovvagnar WL4, WL6 Liggvagn BC4 Tack på förhand. //Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
vilken tur att du skrev det, jag är också jätteintreserad av alla dom. finns det någon som kan göra??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Pågatåget är på gång + några andra varianter av X10-14.
Tappar bara lusten till och från. Då jag inte blir riktigt nöjd med hörnen mellan front och sida. Sidolinjerna vill inte passa ihop ordentligt och då tröttnar jag lite och lägger det åt sidan, tills lusten faller på igen.
![]() |
#4 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Snygga omålningar bengan...
Önskar att x11 ska finnas till trainz... Eftersom det var det första tåget jag åkte ![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
så sant. är det ingen som kan och vill??
|
![]() |
![]() |