![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Kopierat från trainsim.com
KujuAdam skriver: Hi Everyone, The European release of Rail Simulator is now confirmed: Friday 5th October 2007 This date is now being filtered to all retail sites, so although some sites have rumoured this date, it is only now official. Cheers KujuAdam | www.railsimulator.com Kanske ska ta det på svenska oxå ![]() Railsimulator släpps i Europa Fredagen den 5 oktober!! Trevligt ![]() Senast redigerad av espendylmodulatorn den 2007-08-20 klockan 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Se där ja. Då har vi fått det både från Kuju (Adam) och EA Sverige så det ser lovande ut.
Självklart kommer Svenska 3D-Tåg här försöka förbereda er användare med så mycket information vi kan. Håll ögonen öppna vad som händer framöver. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Vi får se till att hjälpas åt att fixa fina svenska modeller och landskap till Rail Simulator.
![]() Jag kan själv inget om hur man gör modeller, men jag kan bidra med ljud från T43,T44 samt MA och ev. RC. Jag har en fin videokamera med en bra extern stereomic, som jag kan använda för att spela in alla olika ljud, så som olika körlägen, knappar, bromsljud, övriga ljud i hytten och utanför. För det blir ju 10ggr roligare med fina svenska modeller ![]() |
![]() |
![]() |