![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Hej allesamman!
Jag har en liten fråga, förhoppningsvis kan någon hjälpa mig. Har laddat ner en Bana från DLS, vid namn: Central Yard Switch Allting fungerar fint men när jag kommer till den punkten då jag ska hämta dem lastade containervagnarna från det nyss inkommna tåget så skickas jag ut på ett sidospår där det inte finns nått. Jag kommer inte längre och därmed måste jag avsluta spelet och börja om från början. Kan absolut ingenting och script och dylikt men är lite nyfiken på om det finns någon annan som har varit med om samma och hur man har löst det! Tackar på förhand för hjälp! Mvh
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Kan vara så att du saknar någonting som ska vara där.
Om det är någon terminal, lastställe eller liknande är det tomt om du inte har objektet. Pröva att kolla vilka kuider som saknas och ladda ner de som verkar troligast att du behöver.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Har oxå funderat på det men jag har inga missing kuids på den banan.
e kanske lite för mycket begärt att folk ska veta men jag hoppades i varje fall