![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Som idag jag fick jag problem med Rc och var tvunga ställa en fråga. Det finns egenligen redan en trådet i forum men sökmotor kräva minst 3 bostava så jag kan inte söka med "Rc".
Man kan tyvärr inte göra någonting åt sökmotorn eftersom då det skulle kommer massor trådet men... Min förslag var skapa en nytt mapp under Microsoft Trainsimulator som heter "Har du problem? Kolla här!" När man klicka på mappen då kommer det 3 olika att välja på "Problem med tåg", "Problem med Landskapsdegsign" och "Övrigt problem" Då det är lätt att man hitta information på sin egen problem och det är enkelare om det finns en forum som heter "Har du problem?, Kolla här" under Trainsimulator mapp. Så man slipper letar och letar efter eller ställa upp frågor som det finns redan på forum. Det var bara en förslag från mig. Tycker du det här är bra idé eller? |
![]() |
![]() |