![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tjenare, jag tänkte att vi skulle kunna posta grejer som vi håller på med i krs i denna tråd, det kan vara lok, vagnar,fordon,banor eller mods, posta gärna bilder o vad det är ni håller på med o vilka funktioner den/det har,eller hur det ska förbättra krs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Fortsatt på min tråd om saker som behövs till svenska rutter så har jag påbörjat detta.
Lite bökigt då det inte enbart är ny simulator (MSTS tidigare) utan även nytt verktyg (gmax tidigare). Fungerar lite annorlunda i 3D Canvas mot hur jag är van men det kommer så sakteliga. Har startat på en prototyprutt som kommer behöva dessa samt även norska signaler. Banan stakad men ingen rälsläggning ännu då det behövs en del förberedande detaljer samt väntar lite på den utlovade patchen i samband med US-releasen. /Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Detta ser bra ut, det ska bli intressant o följa hur det går med dessa
![]() |
![]() |
![]() |