![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Hej!
När jag förnyade min First Class Ticket går det ej att komma åt det i Content Manager Plus för Trainz 2006. I Planet Auran står det att jag har en giltlig prenumeration, men ej i Content Manager. Måste vara någon lokal inställning i det senare programet som är felaktig. Finnns det någon som vet i vilken fil man ska leta efter den typen av information? Mvh/ Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
När förnyade du biljetten, det kan nämligen ta upp mot 24 timmar innan den funkar i spelet.
Det gjorde det för mig sists jag gjorde det (i höstas) Hälsar Bengt
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Apropå First class ticket, kan ej hitta info på deras hemsida så passar på att fråga här. jag har förstått att det kan ta 1-2 dagar med paypal MEN den andra metoden får man tillgång till det direkt? dvs first class T..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Jag köpte faktiskt en ny FCT period för ca 10 minuter sedan med kontokort, och CMP förstår fortfarande inte detta så jag vill nog säga att man inte får den direkt med den metoden. I min profil på Aurans hemsida finns den dock registrerad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Från det du aktiverar den kan det ta upp till 24 timmar innnan den fungerar. Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Japp, nu funkar det. Det jävliga är bara att det inte går ett dugg fortare att ladda ner.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
En bra sak med FCT (om jag nu inte minns alldeles galet) är att du kan ladda ner mer än 100Mb/dag. (har jag fel så rätta mig gärna) Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Ok, jag får avvakta lite då. En fördel är ju iallafall som sagt att man kan ladda ner mycket större mängder. Tack för din hjälp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Hälsar Bengt
![]() |