![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Saknas bara en sjungande nunna, sen är det komplett!
![]() Snyggt herr Schulz! Jag ser förresten att det är Bosjökloster (kanske där nunnan håller hus förresten... ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-03-03 klockan 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag "står" i en VW Transporter TDI -07, så bilden är tagen i farten en solig och klar eftermiddag i oktober. Hastigheten var väl runt 140 km/h, men det var givetvis inte jag som körde.
![]() Jag gissar på att vi just passerat Osbyholm, så Mattias därifrån borde känna igen sig.
Senast redigerad av Schulz den 2008-03-03 klockan 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Visst känner jag igen mig
![]() Bilden är väl tagen någonstans mellan Osbyholm och Fogdarp. Jag skulle tro att ni kör på E22an påväg söderut. Vacker blid förövrigt, trevligt att man ser Bosjökloster fast det är så långt bort dit tvärs över sjön.