![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Kom nyss hem från våran klassresa till Gotland, här följer några bilder som jag anser är visningsdugliga..
![]() Jag tar gärna emot bildkritik, och en kommentar är också ok.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jättesnygga bilder. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Härliga bilder!
Gotland är en alldeles underbar ö. Jag rekommenderar varmt ett besök för er som ännu inte varit där. Stirra er bara inte blinda på Visby, för då missar man massor. Fårö med sina kalkstränder och Gotlands södra udde med sitt nästan skotska landskap är otroligt vackert. ![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Skulle hemskt gärna vilja besöka ön igen, under sommarhalvåret och öns sydligare trakter. Visby är det iofs inte fel på, men som du sa tror utomstånde folk att det enda med Gotland är just Visby.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Många fina bilder! Snyggt skärpedjup på den sista.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
![]()
Alla bilder från dig Tåg-Robban är helt suveräna. Men den jag tycker ser mest trevligast ut är bilden på tordmularna vid klippan du fotat.
|
![]() |
![]() |