![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
...eller är det bara jag som gjort fel. I nuläget kommer jag bara år ca 15.800 st mot ca 80000 innan. Har det hänt nått?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tog en titt på DLS. Har inte gjort något besök där, på över en månad. Så det var likadant för mig, när jag var inne nu på morgonen och kollade. Vad som har hänt, för mig under tiden. Är bara att First Class Ticket har gått ut och det borde ju inte påverka det hela.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Samma sak här... Auran har ju i och för sig haft problem och DLS har varit nere till och från det senaste halvåret, men att de skulle ta bort content för att snabba upp DLS låter fullständigt absurt. Någon får ge sig av till Aurans forum och gräva lite.
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bara lite info, om intresse finns.
Gjorde en sökning efter objekt på varje version. Förutom på Trainz Classic. TRS2006. 1496 objekt. TRS2004. 12 964 objekt. UTC. 7844 objekt. Trainz. 20 096 objekt. SP3. 786 objekt. Totalt 43 186 objekt. Men jag saknar ungefär lika mycket. Vid ikryssning av TRS2004 & 2006. Får jag 14 460 objekt och kryssar jag i allt förutom Trainz Classic så får jag 15 740 objekt. Så ett litet tips. Sök på varje version. Så finner ni fler objekt, men många objekt fattas sen förr.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Vet inte om det här är relaterat till tråden, men jag har märkt att många KUID nummer saknas ibland på DLS. Jag kan komma till ett visst KUID nummer utifrån, men när jag söker det inifrån DLS så finns det inte. Likaså dependencies. Säg att jag har ett lok uppe så förutom loket måste jag ladda ner ett visst antal dependencies och om jag då väljer download page så listas alla där och är nerladdningsbara. Men om jag skulle söka på ett utav dessa KUID nummer så är det inte alltid det finns.
Det jag hämtar hem brukar jag vilja ha ner till min hårddisk men med jämna mellanrum får jag ett felmedelande. Vissa KUID nummer går inte att ladda ner. |
![]() |
![]() |