![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, jag har problem med mitt msts... Jag hade problem med mitt msts, men så gick det inte att ta "remove" på msts-menyn så jag raderade alla filer i spelet (alla mappar, globals, routes m.fl) sedan installerade jag om spelet. men när det laddat ett tag kommer en ruta upp där det står
"Train Simulator encountered a diskerror while writing to the file "E://msts......." make sure that the file not in use and your harddrive not is full" Så kan man välja "Avbryt - Försök Igen - Ignorera" tar man försök igen, så kommer samma felmeddelande upp och tar man ignorera kommer samma meddelande upp fast med en ny fil. Hur ska jag göra? Tacksam för snabbt svar. ![]()