|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-08-28, 01:05 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Trollhättanrutten
Hej !
Då är jag tillbaks efter ett par års bortavaro. Har dammat av MSTS skivorna och installerat simulatorn. Mitt nyvunna intresse beror mestadel på att den nya versionen kommer ut nästa år (?) och som jag liksom er har stora förhoppningar på. Har läst om den här på forumet och verkar väldigt intressant. Tills dess vill jag ägna mig åt nuvarande version. Hittade hos Banbyggarna en rutt som heter "Trollhättanrutt" och har just hämtat hem den + tågen och vagnarna. Den kräver emellertid något som heter "X-tracks 3.12 el nyare" och "New Roads V3.2 el nyare". Vad är det och var hämtar jag dom filerna, eller vad det nu är? |
|
2008-08-28, 01:41 | #2 |
Medlem
|
Vändplatta
Hej igen! Efter att ha letat en del bland inläggen efter ett svar på min fråga, så hittade jag faktiskt en adress till Oldtimerklubben i Dk som löste problemet.
Då vill jag i stället fråga er, om det inte finns en vändplatta att ladda ner och installera i rutterna? |
2008-08-28, 19:06 | #3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
Kul att du dammade av spelet och börjat med simulatorkörningen igen. Vändplatta finns redan i själva X-Tracks. |
|
2008-08-31, 23:28 | #4 |
Medlem
|
Tack, Totte!
Mvh/ÅC |