![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Hejsan!
Gårdagen bestod av växlande molnighet med ganska mycket sol. Mot eftermiddan blev det dock ganska regnigt och om man blandar sol & regn brukar det kunan bli regnbågar. Denna ovanligt starklysande regnbåge uppenbarade sig under gårdagseftermiddan och jag bestämde mig för att ta några bilder. Bilderna är tagna genom fönstret och har gjorts ljusare i datorn. ![]() ![]() ![]() Live steamintresserad? Besök Trädgårdsbanans forum. Se länk nedan. Senast redigerad av mjtag den 2008-09-06 klockan 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Snyggt! Det är svårt att få regnbågar tydliga på bild tycker jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Bilderna gillas, men på vissa av bilderna kommer "landskap" eller vad jag ska kalla det med, och det blev väldigt oskarpt. Så det hade varit bättre om du klippt till bilden lite i efterhand eller bara fått med själva bågen när du fotade. Men bågarna blev skarpa och fina
![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |