![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Har bestämt mig för att försöka få till en Xoa7 till MSTS...
Finns det något intresse för en sådan?? Annars får det bli något annat... ![]() //John |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Intresset för nya tåg finns alltid.
MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Självklart prymikom.
Den tillhör en av dom som jag har gått och dreglat efter länge. Har gått och funderat på om jag skulle ta och beställa den utav Pearl, men då den är en byggsats och jag bara har byggt några vanliga plastmodeller som bilar och flygplan, så har jag inte vågat ta steget än att köpa den. Ska tydligen vara väldigt svår att bygga, hoppas att det är lättare att göra den till MSTS. Bengan. |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Håller med förgående talare!
Nya svenska tåg är alltid intressant och en Xoa7 skulle vara härligt att få till MSTS samlingen. Hoppas byggandet går bra / Lycka till! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Kul med lite äldre motorvagnar till msts
på tal om motorvagnar, är inte den ritningen från svenska ellok. På avdelningen "tidiga svenska växelströmsfordon" finns en ritning på den första elmotorvagnen för SJ,en ombyggd CO5-vagn. Den skulle vara häftig och ha till msts. Vad tycker du,Prymikom? Bn |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Här kommer lite länkar(om du vill bygga X7:an alltså?)
www.sjk.se/tag/stall.htm (klicka på elmotorvagnar och X7) och www.dellenbanan.nu/ klicka på bilder och fordonen i Delsbo( bla interiör) Bn |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tack för länkarna till bildena!
Jag har presise börjat med den nu och bilder kommer! //John |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag efterlyser så mycket bilder som möjligt på Xoa7 för när jag har letat runt har jag inte hittat så mycket...
Så har du något så skicka det till mej snälla. //John |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
En X7 är aldrig fel.. Ännu en till i X serien på MSTS..
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() Vd ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Signalhornet på X7 var ju ganska likt dagens X2 (eller tvärtom )så ljudfilen kanske duger att hämta därifrån. Jag har skickat lite bilder direkt till din adress.
Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
om du nu kommer att bygga den (det är ju aldrig säkert men man kan altid hoppas)
När du är klar med X7an så undrar jag om du kan tänka dig att göra en X7p/X9p? |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Ska titta hur det blir med ljudet ska göra modellen först.. Citat:
Men jag skulle inte tro det.. //John |
||
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Ok
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill "beta testa" Sundsvall(ev Timrå)? | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2004-10-30 10:21 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 21:30 |
Finns det någon som vill ha en Bygg utmaning?? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2002-09-25 18:05 |
Vill någon ha dessa skyltar? | mikaelw84 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-08-31 01:31 |
Någon som vill ha X31 och Regina Till MSTS? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-08-29 14:35 |