![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag blev nöjd.. Vad tycker ni?
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Den är nog bra ska du se. Lite mer skärpa skadar dock inte i efterbehandlingen. I övrigt verkar fokus och ljus vara rätt så skapliga. Som sagt, en bra efterbehandling ger bättre bild.
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jag tycker du har lyckats bra här. Fin skärpa på insekten, och det runt om den.
Finns faktiskt inte så mycket att tillägga, möjligen bildstorleken isåfall. 700 pixlar höga bilder är optimalt för min skärm (och webbläsare), hade varit bekvämt att se bilden i det formatet, men det är ju bara jag, och min åsikt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Tycker också du lyckats bra. Skärpan på rätt ställe med ett härligt ljus. Lite uppskärpning i PS skulle gjort den ännu bättre tror jag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |