![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Tjena.
Ni som har installerat nya UTC - kommer ni in på downloadsidan via programmet. Jag gör det men det står hela tiden, typ "kom tillbaka nästa vecka och kolla" och inget finns att ladda ner. Börjat på en svensk fantasirutt, 6*2 rutor. Just nu typ rundbana men den kommer att växa i längd senare om jag har tid att bygga i den omfattning jag planerat vill säja. Om inte, vore det intressant att tänka sig att dessa är en början till en modulbana där alla som önskar kan bygga ett par rutor och sen skicka den vidare till nästa person. Skulle i så fall vara kul och se hur det slutar. Ska försöka få upp ett par bilder. Förslag till storlek på bild önskas så att den inte blir stor för skärmen, kanske 800*600 är lagom? /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
ja 800*600 .jpg bilder är det bästa.
det skulle vara kul och göra som du föreslog med en modulbana som skickas runt. resultatet skulle som sagt bli kul o se ![]() /Tomas |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ett annat förslag är en modulbana där man bestämmer hur "kopplingen" till omvärlden ska se ut. En ruta med dubbelspår rakt igenom är mitt förslag.
Kenny och Patrik ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 00:18 |
Spår i Trainz, kort fråga. | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2002-05-22 16:56 |