![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Hejsan Fredrik. Ska jag skicka filen på min bana till dig och du kanske kan lägga upp den på e-buzz eller ska jag distrubuera den via mail till de som vill ha den. Den är ju inte färdig utan bara påbörjad.
/Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du gör en cdp-fil av den så kan jag lägga upp den.
Annars om du har svårt att få till en cdp-fil kan jag göra det åt dig. En lista vilka objekt man behöver vore bra. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Tjena Fredrik.
Har redan gjort filen och en lista på det som behövs följer väl med i filen och kan läsas när man installerat den. Rätt eller fel. Kan annars skicka med en fil på alla objekt. Hur skickar jag den till dig - via epost eller... /Robert ![]() Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
skicka via mail (om det är under 5 mb)
/Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
InredningsMateriel till Y7 Y6 efterlyses av LokKal | LokKalle | 3D-design - Trainz | 6 | 2003-08-03 19:38 |
Fråga till forumvärd (Fredrik) | Bertil | Off-topic | 3 | 2002-08-04 00:01 |
Fråga till Fredrik! / Zzarr | Zzarr | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 14 | 2002-07-22 21:12 |