|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-12-22, 19:25 | #1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Uppdatering för TRS2006
Jag har tagit mig friheten att uppdatera lite material från Svenska tåg 2004 och 2005. Samt Lokkalles Hällekis Kiosken. Där en del texturer har blivit vita i TRS2006.
Jag har INTE frågat, om något tillstånd denna gång. Då jag inte har ändrat något i configen, förrutom att göra deras kuidnr. till en kuid2:a. Så hoppas jag, att dom inte har något emot det hela. Om Fredrik eller någon annan Admin. Tycker att jag har gått för långt, genom att lägga upp detta utan tillstånd. Så får ni plocka bort detta och ni andra får höra av er till mig via PM. Så löser vi det, på den vägen istället annars. Från Svenska Tåg 2004. Så är det Tom-sa:s papperskorg, som hör till pressbyrån. Gjorde även ett försök, med T-korsningen och fyrvägskorset. Men där stötte jag på problem och diverse felmeddelanden i TRS2006. Från Svenska Tåg 2005. Där har jag varit och pillat på Yojimbos lokstallar. Så att dessa har fått texturer på utsidan nu i TRS2006. Och sen så var det Lokkalles Hällekis Kiosken som har fått tillbaka några texturer i TRS2006. Detta får ni installera på egen risk. Har själv inte stött på något problem än. Förrutom på vägkorsningarna, som jag inte vågar lägga upp för nedladdning.
2008-12-22, 21:12 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Tack för det Bengan. Har varit trist när man inte har kunnat använda sådant fint material tidigare. MVH. Ekan
|
2008-12-22, 21:28 | #3 |
STW-member
|
Inte bryr vi oss om vad du gör med innehållet på Svenska Tåg skivorna. Det är bara roligt om innehållet kan göras åtkomligt för TRS2006 också. Kör hårt Bengan.
Om några av mina texurer till lok och vagnar behöver justeras kan du väl kontakta mig först, om inte annat för att få diverse tips.
2008-12-23, 19:30 | #4 |
Medlem
|
Utmärkt, alltid kul med grejer som funkar
Tackar.
2009-01-09, 22:50 | #5 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Perfekt!
Citat: