![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Här är ett S- bahn tåg som precis kommit och väntar för avgång med dörrarna öppna. Vad tycker ni?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Snygga bilder! Det vore bra om du försökte få bort den vita "halvramen" från dina bilder. Dessutom hade det också varit bra om du skrev det i msts forumet om det nu är msts...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag tycker bara det är fel forum för dessa bilder!
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tycker dom är för hårt komprimerade, lite mindre och dom hade vart mycket bättre. Sen på första bilden hade det vart bättre om du liksom stått på plattformen och fotat tåget!
Sen som Victor säger, ta bort det vita. När du klistrar in i Paint (gissar det är det du gjort!?), så se till att den vita bilden där är så liten som möjligt först. Då slipper du denna vita "ram" runt bilderna. Till sist lägg screenshots på tågsimulatorer i dess forum och inte här!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Detta är ju inget forum för tågsimbilder. Flytta denna tråd till simavdelningen.
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Den är väl i rätt forum?
Fina bilder, är du nöjd med spelet?
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005