![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Jag köpte trs 2006 för några dagar sedan. Men jag vill ha in lite mer svenska lok och vagnar i spelet etc. Så jag gick in på banbyggarna och laddade ned tex en regina. Jag öppnade den med content manager plus. Men sen så förstår jag inte hur jag ska göra för att få in tåget i spelet??
![]() Jag vet att det säkert står hur man ska göra i manualen, men sen är på engelska och jag är inte så bra på engelska! Så jag undrade bara om någon kan ge mig någon hjälp hur man ska göra, kanske bara behövs n kort beskrivning! ![]() Vore tacksam för något litet tips! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Öppna filen i CMP sedan kommer det fram en fönster klicka då på view in main list sedan markera dem och högerklickar på dem seda går in på edit sedan commit. Nu ska loket vara i spelet
![]() |
![]() |
![]() |