![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
En BFS9 blåröd och en B10 dito.
Och en bild på två till i bakgrunden som är på G. MVH. Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-02-21 klockan 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Gillar de ljusa färgerna du fått till! Mycket bra jobbat
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Kanonfint Ekan!! Tack och bock!
/Dveomer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Riktigt snygga!! Har dom på & avstignings funktion?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Får bara fram BFS9, någon B10 hittar jag inte i paketet. Dessutom står det att det är Bengolle som gjort vagnen, så nu bör nog ändra lite i configen. Snygg var den iaf!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() För dom, som inte har koll på. Vem det är, som har gjort vagnarna. Så får vi nog göra ett förtydligande av det hela. Jag har ingenting med vagnen att göra och den som har gjort den, är ingen mindre än tufftuff. Men detta fixar nog ekan till. Kul att du har kommit igång, med lite ommålningar. ![]() Har varit på G, att göra dessa ommålningar tidigare. Men har fallit på bra sidobilder av vagnarna.
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Hade tydligen allmän kortslutning i knoppen när jag skulle lägga upp vagnarna.
Blandade ihop cdp- och configfiler totalt. Sorry. Här är BÅDA vagnarna med rätt config. |
![]() |
![]() |