![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Hej bara undra vad ni ska göra på påsken. Själv ska jag åka till mamma i Stockholm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Blir nog mest att vara hemma, bygga tbana, vara med kompisar, kanske åka lite skidor i grönklitt om det är någon snö kvar, sen ska vi så klart ha påskmiddag med släkten och sen blir det en tur till borlänge, vi ska gå på kupolen.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
För min del blir det till att ta igen förlorad sömn under själva helgen och sedan smita iväg ner till Åre veckan efter.
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Veckan nu ska jag bara njuta av livet och hänga med kompisar, sen under påskhelgen ska jag vara med släkten. Sen bär det ju av på prao på Bombardier veckorna efter påsk
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare ssg
|
![]()
Jobba, inget ledig här inte...
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag ska åka med Väddö med mina två bästa kompisar på Skärtorsdagen iallafall. Glad pjåsk i förskott. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Har varit i Alingås hos Anton (antepante) ... på trors ska jag till borlänge och kanske träffa bönan :d
![]() |
#9 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bara vara hemma faktiskt, köra tågsimen träffa kompisar, jobba på mitt miljöforum m.m.
![]() Citat:
![]() ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2009-04-07 klockan 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hum, ja nu ska vi se.
Borde göra: 1. Plugga lite matematik 2. Komma ikapp i några fysiklaborationer 3. Sova ut Kommer göra: 1. Åka till Virserum 2. Fördriva tid med slipersbyten och annat dret 3. Inte sova ut Om jag känner mig själv rätt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Mest softa dra med Kompisarna till Götet eller så
![]() Sen har ju Simon vart här, Nä men annars blir la det de gammla vanliga,Smälare raketer,Ska till min familjs sommar ställe på påsk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jobbar skärtorsdagen och annandagen, men sen blir det nog mest slappe.
![]()
![]() |
#13 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag åker till fars barndomshem på Öland och firar påsk med släkten. Ska dessutom plugga JTF var gång tillfälle ges...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Själv fyller man år, imorn (onsdag). Men annars har jag mest tagit det lungt. Jag och Dennis skulle åkt till TGOJ i Eskilstuna i måndags och fått se alla loken, men tyvärr fick dennis feber (
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Själv ska jag väl tillbringa en stor del av påsken på skutan, om inte vädret sviker. Kanske komplettera med en skön googlebränna? ![]()
![]() |