![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, tänkte det vore bra med en tråd där man kan visa vad man har på g (som man kanske inte berättat om i andra trådar osv). Det behöver inte vara saker som är nästan klara/klara utan även saker som är på uppbyggnad. Signaler, hus, vagnar, rutter, ommålningar, växter & ja,., allt möjligt.
Det vore jättebra att få se vad som är på gång. Vet t.ex att Swen har massa bollar i luften med övergångar, gantrys, skyltar, hus, hytt till rc. Sen håller Mazz på med sina hus m.m och vad jag har förstått håller KMW på med signaler (??). Och Basse har gjort ommålningar på de tyska vagnarna till svenska med blå och röd färg och Mazz har byggt godsvagnar.. Bekräfta/dementera.. Så ni får gärna skriva och visa bilder på era projekt och om ni tänkte släppa dom. Jag håller iaf på med Ostkustbanan (ligger dock på is för tillfället) Så just nu håller jag på med en svensk fantasirutt.. Den heter Ersebanan (RCbanan) och är tänkt att man ska kunna köra IC tåg mellan olika städer ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag jobbar på en rutt, Westerviken - Sandvik och är påhittad. Det ska likna än svensk rutt.
![]() |
![]() |
![]() |