![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vem är det som har skickat mail till mig???
Det tar år och dar att öppna med mitt 33,6 modem. Vad innehåller det? Hur stort är det?' --------------- MVH: Olis |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Öppna inte mail från folk du inte vet vem det är ifrån.
Risken är stor att det innehåller virus - Virusen numera söker igenom hårddisken och fejkar avsändare. Så det behöver inte vara någon från forumet som egentligen skickat det...även om det t.ex skulle vara från min mailadress. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Jag har haft kontakt med Sibbmark ikväll han skulle skicka minigolfsbanor någon gång så det kan vara det men de tar inte 24,9 MB
EDIT: snälla sibbmark svara snabbt om det är dina saker annars stoppar jag mailet nu! Edited by - vr98olli on 05 January 2003 23:37:26 |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Olis...det är ju från mig...bilderna tar upp 18mb...trodde du hade adsl. Då får jag skicka om dom imorrn i lite mindre format.
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
Finns det någon som vet hur man gör för att inte ta emot ett mail i Outlook-Express.
Det tar flera timmar att ladda ett mail för mig men det måste laddas för det finns mail som står på kö. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Mvh R o g e ® ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annat fått detta mail. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-07-14 21:01 |
Inga fler mail till min gamla mailbox, bara så... | Olaf Lindström | Off-topic | 11 | 2004-03-08 19:43 |
"Du har mail" - En uppmaning! | Rogge | Off-topic | 3 | 2003-06-27 11:33 |
Lyckats fått in min V5:a i GMax!!! | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2002-10-22 02:33 |