![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag gjorde en del köp från Auran i helgen, mest för att utvärdera den nya grafiken i TS2009 och Treez. Jag köpte (preorder) Murchison 2, Settle and Carlisle och Classic Cabon City.
Jag var bara så sugen på att handla så det blev lite för mycket. Min plånbok tål dock detta, men nu sitter jag här med en spårvagnsrutt (Classic Cabon City) som jag absolut inte kommer att använda. Därför skänker jag bort den med licensnummer och allt (jag har inte registrerat den), till någon här på forumet som har större användning för den än jag. Om någon vill ha den GRATIS så skicka mig ett PM. Om flera är intresserade blir det lottdragning. Beslut tas i morgon kväll.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag måste tillägga några detaljer i mitt erbjudande, då jag redan har fått en del frågor.
Denna add-on är för TS2009 och inkluderar Treez*. Ni som inte har TS2009 behöver inte ställa er i kö. Det är en nedladdningsbar installation (exe-fil på 163 MB) samt en licens-nyckel som inte är aktiverad, d.v.s. en helt ny outnyttjad och betald licens (av mig). EDIT: *) Treez: Jag har flera licenser av Treez, så det är därför jag skänker även denna add-on (download + licens).
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-09-28 klockan 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
![]()
jag har trainz 2009 och jag skulle gärna vilja ha classic cabon city till trainz 09
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Classic carbon city vill jag också ha(tack?)!
![]() också shysst att skänka bort den till någon ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kl. 21.00 ikväll sker dragningen. Det finns f.n. 11 st namn i potten. Dragningen sker helt utan påverkan från mig.
Då jag har flera licenser av Treez så kommer det att utlottas en extra sådan. Första dragningen gäller Classic Cabon City + Treez. Andra dragningen gäller enbart Treez. Jag återkommer med resultatet efter dragningen (c:a 21.10).
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det ser ut som om lottningen var avgjord från början. Men jag garanterar att lottningen var helt utan påverkan från mig. CCC hamnar säkert i rätta händer.
GBGtram, du får Classic Cabon City + Treez. ![]() På den andra och den tredje lotten stod det (som drogs samtidigt p.g.a. av blöta läppar) ekankal respektive leoj som får Treez. ![]() Jag återkommer till er tre med ett PM, med länkar/licensnummer etc. Bifogar en bild på den som avgjorde resultatet. -
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-09-28 klockan 22:39. Anledning: Reducerad bildstorlek |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Hehe.
Jaa, då får man ju börja med att tacka vovven då ![]() Och givetvis, tusen tack till dej också, svenolov ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag blev faktiskt lite "paff" för jag brukar ha otur med de mesta men inte i kväll
(äntligen någon tur ![]() Vad roligt, jag säger samma som Ekan då får du tacka vovven och så tusen tack till dej också!. Jag är lite nyfiken på hur CCC ser ut och allt de andra.... MVH: Blivande Spårvagnsförar:n:
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-09-28 klockan 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
ojsan, vart förvånad över detta
![]() tack så mycket vovven (eller ägaren)!
![]() |
#10 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
OT-fråga.
Vad är det för ras på vovven. Tycker att det ser ut som något mitt emellan Sankt Bernhards och Berner Sennen, men jag kan inte träffa mitt i prick där.
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Newfoundland, och han heter Onedin. Han tycker om knäck och gräddkola och han kan skilja ut allt ätbart från icke ätbart. I lottdragningen spottade han ut alla papper (lotterna) i den ordning, som jag har redovisat.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-10-07 klockan 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
På fredag släpps Treez och ovanstående 3 vinnare har den säkrad. När jag tittade igenom min beställningshistorik så upptäckte jag att att jag har ytterligare en licens (preorder) för Treez, förutom min egna. Den licensen har jag ju inte användning för heller, så det blir en lottdragning till. Alla de tidigare anmälda (utom de 3 ovanstående vinnarna) är med i denna dragning, plus eventuella nyanmälda. Det är ett PM till mig som gäller, för att vara med i utlottningen.
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
En liten fördröjning på Trainz Addon Packs! Vilka Addon Packs det gäller framgår inte, men det kan även inkludera Treez. Hursomhellst så lottas licencen ut ändå i morgon.
Läs vidare här: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=46656 EDIT: Zec Murphy har bekräftat att Treez också har drabbats av denna försening. EDIT 2: Har just nu fått ett nytt utgivningsdatum bekräftat. 16/10/2009 (dd/mm/yyyy)
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-10-08 klockan 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
ok, lite dumt att väcka upp tråden med en sådan dum fråga, men när sker lottningen, vilken tid(ca)?
Bara intresserad att veta. ![]()
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Innan midnatt.