![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Hej.
Jag har en liten fråga. När jag kör Autodrive från punkt A till punkt B, denna färden tar ca: 1timme. Växlarna slår då om automatiskt. Nu till min fråga: Jag skulle villa köra själv (manuellt) men ändå att alla växlarna slår om automatiskt. Går det? Isåfall vilka inställningar måste jag ha? Mvh Lilll |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
du trycker på j så ändras närmsta växlern
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Jag är ledsen över att jag inte har skrivit någon manual hur man använder mina regler och kommandon, det borde jag gjort för länge sen. Jag har bara sporadiskt laddat upp en del demos under åren. Dessa regler och kommandon fungerar för TRS2004 och TRS2006 enbart f.n. Det beror på att js-TRF PathControl, som klareraren använder, inte fungerar i TS2009. Men hav tålamod, om du använder TS2009. Jag har en egen path funktion färdig, som kommar att ingå i mitt signal bibliotek (rule) där man kan definiera blocksträckor samt även blockriktningen. Dessa funktioner är kompatibla med mina svenska signaler (skript). Dessutom kommer det nya versioner av MSL Dispatcher och MSL Autopilot och en del annat för TS2009 och TS2010.
![]() |