|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-01-10, 00:21 | #1 |
Senior Member
|
Lite prylar till salu...
Har gjort en liten vårstädning, och lite småprylar som ligger här och där tänkte jag se om någon annan kan ha nytta av.
Om ni inte tycker att denna "tråd" passar, så säg till så tar jag bort den. Mobiltelefon - Nokia 6210 Svart , komplett med kartong, laddare, manualer, programvara och datakabel. Fint skick - inte några repor. Datorprylar: -2st Moderkort AT - Stöd för Pentium 75 - 200mhz inkl. p75 cpu och fläkt. - Adaptec 2940u scsi-kort - Scsi-diskar, IBM 2.1gb , IBM 1.2gb, Seagate 1.6gb - Ide-Diskar, Seagate 1.6gb , Seagate 2.2gb , fujitsu 2gb, Seagate 2gb - 10/100 Nätverkskort - 3com Etherlink III , ISA - Processor Intel Pentium Pro 180mhz - EDO RAM 72 pin - Ett gäng blandade 8mb / 16mb / 32mb Har inga fasta priser eller så, maila mig om du är intresserad av något med bud på vad du tycker det är värt. // Håkan www.msts-akuten.com || www.whoxnet.nu |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fabriker till salu.......... | alaska | Virtuella Tågbolag | 7 | 2004-05-24 18:50 |
Franska ånglok till salu | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-03-03 00:33 |
En Tåg-historia! | Dson | Off-topic | 2 | 2003-02-19 18:30 |