![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Rotade runt lite i arkiven och hittade denna enkla ej släppta grej från sommaren 2008 och beslutade mig för att fixa till configen med det sista finliret och släppa den. jag har sett en del skyltar redan men jag tror inte att någon gjort den här.
Det är den ytterst vanliga "Stå ej nära perrongkanten" som finns nästan överallt. Just texturen till den här är knäppt i Hallsberg. Observera att när man placerar ut den så skapas den med sin osynliga baksida mot kameran... dvs den syns inte förrän ni vrider kameran. Så bli inte frustrarade och släng ut 50 st genom att klicka som en galning utan att det händer något ![]() Hittas som Platform_Edge_Sign i Surveyor
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Ser ut att bli riktigt andvändbart, man tackar! OT men ändå inte OT: ångloket som du arbetar med, skulle du kunna försörja det med STW-koppel? Skulle vara kul med fler tåg som har det.
![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009