![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Min katt blev drygt 14 år, hans njurar va slut.
![]() Till minne av Tusse
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Beklagar verkligen
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag känner än samma känsla, min älskade katt lisa blev 17, hon var för gammal.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Usch, aldrig kul att ett så gammalt husdjur försvinner..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Beklagar verkligen. Jag hade en katt för ca tre år sedan men den blev överkörd vid ca 1 års ålder. Tråkigt!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Så synd att den dog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag beklagar verkligen, vet hur mycket ens husdjur betyder för en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tråkigt att höra. Vet också ungefär hur det känns. Men vad kul att den blev så gammal ändå. Vi har haft otroligt otur med våra katter genom åren. De flesta har dött innan de ens har fyllt 2år.
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Håkan, jag beklagar sorgen.
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Aj aj, va tråkigt för dig. Du har säkert älskat honom verkligen. Jag beklagar.
Från mig som har två katter ännu, också haft flera som dött. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Beklagar sorgen, det är hårt att bli av med så goda vänner, jag hoppas han har det bra nu och slipper ha ont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Håkan.
Beklagar sorgen,vet själv hur det känns. ![]() Har haft 2 katter och 1 hund. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Egentligen borde jag inte svara eftersom jag inte kan uttrycka mej så bra på dethär sättet, men det är verkligen synd. Jag har varit närvarande när min älsklingskatt dog så jag vet att det måste kännas skit.
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Beklagar sorgen Håkan!
Det är verkligen jobbigt när man mister en vän efter så lång tid tillsammans. Min förra katt, som jag tog hand om efter mor dog, blev 21 år. Hans njurar var också slut, så jag fick ta bort honom 2001-2002. Nu har jag precis blivit kattägare igen (bild nedan). En jättesnäll och gosig hankatt på 3 år. Han gick inte ihop med förra ägarens andra katter och det blev bara värre och värre slagsmål. Hade inte jag tagit honom så var risken stor att hon tagit bort. Nu återstår bara ett problem, han heter Fia (ja dom trodde det var en honkatt från början). Så han behöver ett nytt namn och jag har inga idéer?????
![]() |
#15 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Varför inte Kovu, från Lejonkungen II? I den filmen är just Kovu en f.d. ond karaktär, som när han blir förälskad i Simbas dotter Kiara, blir en väldigt god person (Nåväl, Lejon då) som till och med ställer sig emot sin egen flock. Fast frågan är ju om det passar så bra på honom, han såg så enormt söt ut... ^^
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2009-11-24 klockan 15:23. |
|
![]() |
![]() |