![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej! Här kommer en hjulklapp från mig. En ommålning till den nya versionen av Rc6. Inget svårt eller tidskrävande jobb. Men jag tänkte släppa den i alla fall. Du behöver inget mer förutom Msts installerat, jag har gjort ommålninhgen till ett eget lok. Säg gärna till om ni hittar några fel. Jag är lite osäker på typsnittsvalet för texten på nederkanten, (kanske någon kan komma meds förslag på annat typsnitt?) men det får duga för stunden (
![]() Så, från min verkstad till er alla, en riktigt, RIKTIGT god hjul! ![]() ![]() ![]() Bilder: EDIT: Det blev fel med zippen, den kommer inom kort ![]() EDIT 2: Fick lägga upp den på 0% klara hemsida i stället ![]() http://sites.google.com/site/wassost...edirects=0&d=1
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2009-12-24 klockan 22:01. |
![]() |
![]() |