![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej,
...som rubriken säger. Kan man installera Trainz utan CD skiva på något lagligt sätt? Ett alternativ är jo att ladda ner det från någon sajt olagligt och sen använda en laglig CD Key, fast det låter jo verkligen inte bra. Min bärbara har ingen cd läsare, så skulle behövt installera Trainz på den. Någon som vet? Man kan kanske installera Trainz via en extern hårddisk och sen köra in i sin bärbara dator. Skulle detta ha funkat? Tacksam för hjälp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Köp dig
Snabb extern brännare från Samsung som skriver i upp till 22x hastighet. Läcker och lättplacerad, antingen liggande eller stående. Stöd för dubbla lager och begåvad med LightScribe-teknologi. Nero Express medfölje Pris:519:- den finns på denna sida http://www.netonnet.se/art/dator/dat...il(121982,4042) Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Denna länk funkar nog lite bättre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag vill inte köpa extra saker bara för att göra detta en gång.
Man kan inte göra om den till en .iso fil och sen köra den via deamon tools? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Eller också USB-minne på 8-16Gb. Kopiera Cd till annan dator och sen till USB-minne och sen till laptop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]()
Jag köpte min version av TRS 2009 på webben och laddade ner den direkt efter köpet. Tog lite tid att ladda ner men du slipper att ha en extern läsare eller liknande.
|
![]() |
![]() |