![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har börjat lära känna editor-verktygen i RW efter MÅNGA timmars testande. Och nu har jag bestämt mig, jag tänker bygga en rutt! ![]() ![]() ![]() Jag började på rutten för cirka en halvtimme sedan, så jag har inte hunnit så långt ![]() Lite Information om rutten: Den heter Tallskogsbanan, döpt efter stationen Tallskogen som kommer att komma någonstans i mitten av banan. Persontrafiken sköts mest av Class 380, men Class 166 får rycka in ibland. Några Rc-lok finns också vid uppställningen, dessa används vid arbeten, olyckor osv. Om man ska jämföra den med en verklig bana så blir det väl Roslagsbanan (men med normal spårvidd). Bilder: 1. Lokuppställningen 2. Motorvagnsuppställningen. 3. Det lilla uppställningspåret vid Kattås 4. Kattås Station 5. Utfart Kattås, man ser avstickaren till uppställningen 6. Infart Kattås Norra 7. Kattås Norra Kommentera gärna! ![]() ![]()