![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag funderar på att köpa Class 380 till RW. Men jag undrar
Följer det bara med en målning? Vilka olika destinationer kan man välja på dest. displayen? Hur fort kan det köra? Låter det mycket? Är den värd pengarna? Tacksam för svar!
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej, här kommer lite svar.
Ja, det kommer bara med en målning. Hur man byter destinationskylt vet jag inte, men jag har sett "Glasgow Central Station", "Glasgow airport" och "Class 380 Desiro". Jag vet inte om det finns några mer. 100 mph kan det köra i.' Nja, jag kan inte säga att den låter mycket. Men från drivenheten så kommer det ljud som man kan jämföra med X31/Regina vid acceleration. Ja, den är helt klart värd pengarna. Det följer med två scenarion till Org. rutterna och tre olika vagnar. Vad jag har förstått så är den vanligaste sammankopplingen såhär: Manövervagn + Mellanvagn + Drivenhet (ser ut som en mellanvagn förutom med ljudet och strömavtagaren) + Mellanvagn + Manövervagn. Detta eller samma fast mult. Helt klart värd ett köp!! ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
En sak som jag tycker är synd är att det inte finns någon passagerarvy. (Knapp 5)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja, det håller jag med om
![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Läs mer om Class 380 här (på engelska): http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_380
Tåget är alltså inte satt i trafik än, men kommer att operera på First Scotrail:s elektrifierade linjer runt Glasgow, och i framtiden mellan Glasgow och Edinburgh, när det banan elektrifieras. ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Va!? Tar dom 14 euro för ett tåg som bara har en målning och ingen passagerarvy??
Class 390 kostade 13 euro, men där är det passagerarvy och tre målningar som medföljer. Plus att det är fantastiskt ljud. Dock inga scenarios. Men jag blir riktigt besviken på att 380 inte har passagerarvy ![]() Vet inte, det verkar ju som om class 380 bara ska gå som airport train.